Субота, 10.12.2016, 16:41
Головна Реєстрація RSS
Вітаю Вас, Гость
Меню сайту
Опитування
Як ви ставитеся до введення шкільної форми?
Всього відповідей: 67
Хто тут?
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Архів записів
Пошук
Ми в соцмережах
наш банер
Польський ліцей
Сьогодні
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
дещо корисне
Міні-чат
  • Поради батькам щодо підготовки дитини до навчання в школі
  • Поради батькам щодо підтримки дитини в період адаптації до школи
  • Поради батькам щодо обладнання робочого місця першокласника
  • Поради батькам щодо правильної організації відпочинку дітей
  • Поради батькам щодо зняття в дітей психологічного напруження
  • Поради батькам щодо підтримки та збереження психологічного здоров'я дітей, які переж

     

    Для батьків дітей молодшого шкільного віку:

  • Намагайтеся підтримати чи відновити звичайний режим дня, наприклад приготування їжі, відвідування школи. Ваші діти повинні брати активну участь у повсякденному  справах;
  • Не намагайтеся вносити якісь зміни, наприклад, запроваджувати нові правила поведінки чи стандарти. Залиште це на майбутнє;
  • Вправи та інші види  фізичної діяльності покращать ваше  самопочуття;
  • Переконайтеся, що ваші діти повноцінно відпочивають та сплять;
  • Намагайтеся підтримувати контакти з іншими родичами та друзями. Це заспокоїть не тільки вас, а й вашу дитину;
  • Багато дітей потребує більше  фізичного контакту, наприклад,  обіймів та пестощів;
  • Не залишайте дитину на самоті або з малознайомими людьми;
  • Говоріть дитині про ваші почуття зрозумілою дитині мовою і заохочуйте дітей ділитися своїми почуттями;
  • Створіть у дитини відчуття контролю за власним життям.  Навіть найпростіші рішення, наприклад,  вибір між двома різними справами – дозволить розвинути у дитині почуття контролю;
  • Захищайте дітей від тривожних нагадувань та спогадів;
  • Будьте завжди терплячими та стриманими.
  • Для батьків дітей старшого віку:

  • Намагайтеся підтримати чи відновити звичайний режим дня, наприклад приготування їжі, відвідування школи. Ваші діти повинні брати активну участь у повсякденному  справах;
  • Заохочуйте дитину до продовження навчання чи роботи;
  • Підтримуйте звичайні сімейні ролі та функції. Наприклад, не намагайтеся перекласти на дитину додаткові обов’язки і не очікуйте від неї задоволення власних емоційних потреб;
  • Переконайте дитину в тому, що все скінчилося, і що тепер ви у безпеці – але лише  якщо це насправді так;
  • Дослухайтеся до дитини і сприймайте її тривоги і почуття максимально серйозно;
  • Розмовляйте . Розкажіть дитині про те, що трапилося. Максимально зрозумілою для них мовою і відповідно до рівня їх розвитку. При цьому уникаючи страшних і трагічних деталей;
  • Обговорюйте з дитиною те, як люди можуть реагувати в кризових ситуаціях.
  • Описуйте відчуття, які є природніми в обставинах, що склалися, та переконайте дитину. Що  з часом вони  почуватимуть себе з часом;
  • Вправи та інші види фізичної діяльності покращать ваше самопочуття. Переконайте дитину, що насолоджуватися життям – це нормально;
  • Переконайтеся, що діти повноцінно харчуються та сплять;
  • Намагайтеся підтримувати контакти з іншими родичами та друзями. Це заспокоїть не тільки вас, а й вашу дитину;
  • Говоріть дитині про ваші почуття зрозумілою дитині мовою і заохочуйте дітей ділитися своїми почуттями;
  • Створіть у дитини відчуття контролю за власним життям. Навіть найпростіші речення, наприклад, вибір між двома варіантами – дозволить розвинути у дитини відчуття контролю;
  • Намагайтеся зрозуміти дитину. Пам’ятайте , що , наприклад, різка зміна настрою може бути способом реагування дитини на трагічні чи стресові події.