Євроклуб [37] |
Спорт [105] |
Загальні новини [610] |
День Народження [52] |
Конкурси, акції [92] |
Свята, події [222] |
Шкільні заходи [223] |
Відеоматеріали [47] |
1 вересня - День знань [16] |
Останній дзвінок [17] |
Новорічні свята [14] |
Предметні тижні [25] |
Екскурсії [6] |
- 2009 Вересень
- 2009 Жовтень
- 2009 Листопад
- 2009 Грудень
- 2010 Січень
- 2010 Лютий
- 2010 Березень
- 2010 Квітень
- 2010 Травень
- 2010 Червень
- 2010 Серпень
- 2010 Вересень
- 2010 Жовтень
- 2010 Листопад
- 2010 Грудень
- 2011 Січень
- 2011 Лютий
- 2011 Березень
- 2011 Квітень
- 2011 Травень
- 2011 Червень
- 2011 Серпень
- 2011 Вересень
- 2011 Жовтень
- 2011 Листопад
- 2011 Грудень
- 2012 Січень
- 2012 Лютий
- 2012 Березень
- 2012 Квітень
- 2012 Травень
- 2012 Червень
- 2012 Липень
- 2012 Серпень
- 2012 Вересень
- 2012 Жовтень
- 2012 Листопад
- 2012 Грудень
- 2013 Січень
- 2013 Лютий
- 2013 Березень
- 2013 Квітень
- 2013 Травень
- 2013 Червень
- 2013 Липень
- 2013 Серпень
- 2013 Вересень
- 2013 Жовтень
- 2013 Листопад
- 2013 Грудень
- 2014 Січень
- 2014 Лютий
- 2014 Березень
- 2014 Квітень
- 2014 Травень
- 2014 Червень
- 2014 Липень
- 2014 Серпень
- 2014 Вересень
- 2014 Жовтень
- 2014 Листопад
- 2014 Грудень
- 2015 Січень
- 2015 Лютий
- 2015 Березень
- 2015 Квітень
- 2015 Травень
- 2015 Червень
- 2015 Вересень
- 2015 Жовтень
- 2015 Листопад
- 2015 Грудень
- 2016 Січень
- 2016 Лютий
- 2016 Березень
- 2016 Квітень
- 2016 Травень
- 2016 Червень
- 2016 Серпень
- 2016 Вересень
- 2016 Жовтень
- 2016 Листопад
- 2016 Грудень
- 2017 Січень
- 2017 Лютий
- 2017 Березень
- 2017 Квітень
- 2017 Травень
- 2017 Червень
- 2017 Липень
- 2017 Серпень
- 2017 Вересень
- 2017 Жовтень
- 2017 Листопад
- 2017 Грудень
- 2018 Січень
- 2018 Лютий
- 2018 Березень
- 2018 Квітень
- 2018 Травень
- 2018 Червень
- 2018 Серпень
- 2018 Вересень
- 2018 Жовтень
- 2018 Листопад
- 2018 Грудень
- 2019 Січень
- 2019 Лютий
- 2019 Березень
- 2019 Квітень
- 2019 Травень
- 2019 Червень
- 2019 Серпень
- 2019 Вересень
- 2019 Жовтень
- 2019 Листопад
- 2019 Грудень
- 2020 Лютий
- 2020 Березень
- 2020 Квітень
- 2020 Травень
- 2020 Червень
- 2020 Липень
- 2020 Вересень
- 2020 Жовтень
- 2020 Листопад
- 2020 Грудень
- 2021 Січень
- 2021 Лютий
- 2021 Березень
- 2021 Квітень
- 2021 Травень
- 2021 Червень
- 2021 Вересень
- 2021 Жовтень
- 2021 Листопад
- 2021 Грудень
- 2022 Січень
- 2022 Лютий
- 2022 Квітень
- 2022 Травень
- 2022 Червень
- 2022 Липень
- 2022 Вересень
- 2022 Жовтень
- 2022 Листопад
- 2022 Грудень
- 2023 Січень
- 2023 Лютий
- 2023 Березень
- 2023 Квітень
- 2023 Травень
- 2023 Червень
- 2023 Липень
- 2023 Серпень
- 2023 Вересень
- 2023 Жовтень
- 2023 Листопад
- 2024 Січень
- 2024 Лютий
- 2024 Березень
Завантажити План виховної роботи
Вступ
Виховання – багатогранний і складний процес, значення якого неможливо переоцінити. Він передбачає формування у дитини єдиної системи цінностей і соціальних компетенцій. А це і ставлення до себе і своїх батьків, відношення до природи, суспільства, своєї країни тощо.
Метою виховної роботи школи – « формування екологічної культури в системі національного відродження України».
Виховна система школи передбачає реалізацію наступних завдань:
- виховання екологічно доцільної поведінки, як показника духовного розвитку особистості;
- формування екологічного мислення і екологічної культури учнів, розвиток таланту і здібностей, як особливої цінності;
- формувати здорового способу життя учнів, навики раціональної організації розумової і фізичної праці;
- розвивати емоційно етичне відношення до довкілля;
- виховувати відповідальне відношення до учення, розвивати пізнавальну активність учнів, відчуття національної гордості, цивільну відповідальність за свою поведінку;
- розвивати духовний світ школяра, його творче мислення, здібності і завдатки. Усвідомлювати власну значущість в навколишньому світі;
- формувати потребу в самоосвіті в умовах розвитку науки, культури і техніки;
- виховувати політичну культуру, відчуття відповідальності за майбутнє своєї країни;
- формувати естетичні смаки і ідеали, ініціативність, творче відношення до навколишнього світу;
- орієнтувати школярів на «постійну працю душі»;
- виявляти і розвивати творчі схильності дітей;
- збудити інтерес до минулого свого народу, виховувати гордість за національну культуру;
- формувати навики раціональної організації розумової і фізичної праці;
- становлення екологічної відповідальності, як основної межі особи на основі системних знань про екологічні проблеми сучасності і можливості стійкого розвитку сучасної цивілізації.
Зазначені завдання були спрямовані на виконання основної мети виховної роботи у школі,та спиралися на Закони України від 26.04.2001 № 2402-ІІІ «Про охорону дитинства»; Законом України від 21.06.2001 № 2558-ІІІ «Про соціальну роботу з сім'ями, дітьми та молоддю»; постановою Кабінету Міністрів України від 03.09.2009 «Про затвердження Державної цільової соціальної програми зменшення шкідливого впливу тютюну на здоров’я населення на період до 2012 року», розпорядженням Кабінету Міністрів України від 22.11.2010 № 2140 «Про затвердження плану заходів щодо виконання Концепції реалізації державної політики у сфері протидії поширенню наркоманії, боротьби з незаконним обігом наркотичних засобів, психотропних речовин та прекурсорів на 2011-2015 роки», постановою Кабінету Міністрів України від 21.03.2012 № 350 «Про затвердження Державної цільової соціальної програми протидії торгівлі людьми на період до 2015 року», розпорядженням Кабінету Міністрів України від 30.11.2011 № 1209 «Про схвалення Концепції реалізації державної політики у сфері профілактики правопорушень на період до 2015 року». Згідно із законами України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про охорону дитинства», п.п. 70, 78, 86 Положення про загальноосвітній навчальний заклад, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.08.2010 №788, на виконання наказу департаменту освіти і науки Дніпропетровської обласної державної адміністрації від 13.02.2013 № 113/0/212-13 «Про недопущення порушення педагогічними працівниками норм професійної етики та вчинення насильства над дітьми», з метою забезпечення емоційного комфорту учасників навчально-виховного процесу для забезпечення і реалізації цих завдань у школі був розроблений план виховної роботи школи та окремі плани педагога-організатора, соціального педагога, практичного психолога, а також розроблено заходи і програми, які охоплюють всі напрями виховання.
З метою системного підходу та вдосконалення виховного процесу в школі розроблено та запроваджено єдину форму планів виховної роботи класних керівників, котра включає основні завдання школи і загальноприйняті принципи освіти, для гармонійного і всебічного розвитку особистості, а саме:
- Екологічне виховання - формування екологічної культури, гармонізація відносин особистості з природою;
- спортивно-оздоровче виховання - охорона й зміцнення фізичного, психічного та духовного здоров'я ;
- превентивне виховання - ідеалізація здорового способу життя (для цього формування навичок способу життя: відсутність пагубних звичок, здорове харчування), спонукання молоді до протидії проявам аморальності, правопорушенням, бездуховності, антигромадської діяльності ;
- трудове та професійне виховання - формування почуття господаря: господарської відповідальності, підприємливості, ініціативності, свідомого ставлення до життя в умовах ринкових відносин, ефективна профорієнтація (ти – або столяр, або депутат – все це повинно бути відомо учням вже зі школи );
- сімейне та родинне виховання - виховання любові до родини, до рідних і близьких, до співвітчизників, до рідної землі, виховання поваги до батьків, старших за себе, турбота про молодших і хворих ;
- художньо-естетичне виховання - , забезпечення базової культури, розвиток естетичних потреб і почуттів ;
- розумове та інтелектуальне виховання - реалізація індивідуального підходу до особистості, відмова від уніфікації в процесі виховання, від орієнтації на «середнього» вихованця – впроваджується вчителями та всіма учасниками навчально-виховного процесу забезпечується навчально-виховним процесом, участю дітей у різних конкурсах, відвідуванням гуртків за інтересами, навчанням у МАН та ін;
- національно-патріотичне виховання - виховання національної свідомості, сприяння набуттю дітьми та учнівською молоддю соціального досвіду, успадкуванню ними духовних надбань українського народу, держави, формування мовної культури, оволодіння та використання української мови як державної, виховання почуття патріотизму, відданості Батьківщині:
- правове виховання - виховання правової культури, поваги до Конституції України, законів України, державної символіки, формування знань і вмінь, що дають змогу відчуттю правди та справедливості стати органічним цілим з сутністю людини;
- морально-духовне виховання - культивування кращих рис українського менталітету: працелюбності, , зв'язку з природою, поваги до жінки, толерантності, , великодушності, благородству; утвердження гуманістичної моралі та формування поваги до таких цінностей, як рівність, свобода, справедливість;
- краєзнавчо-туристичне виховання – виховання любові до рідного краю, збереження традицій,
- соціумістичне виховання – забезпечення сприятливих умов для самореалізації особистості відповідно до її інтересів та суспільних вимог, забезпечення активної позиції учнів та представницьких органів (самоврядування) у житті й колективній діяльності. Розвиває в учнів організаторські здібності, почуття відповідальності, ініціативи, є однією з головних умов розвитку самостійної особистості, волонтерський рух.
Ці ключові аспекти повинні формувати людину майбутнього.
Для того, щоб наші діти знали навіщо живемо, щоб жили ідеєю світла та радості. Діяльність нашої школи, як одного з основних інститутів соціалізації, будується так, щоб сприяти становленню особистості як творця і проектувальника власного життя, гармонізації та гуманізації відносин як між усіма учасниками навчально-виховного процесу, так і між школою та довкіллям. Сьогодні у нашій школі вибудовується система виховної роботи, яка б стала центром навколишнього виховного соціокультурного середовища і яка б, застосовуючи інноваційні технології, спрацьовувала на становлення і подальший розвиток цього середовища.
З метою стимулювання власних педагогічних ініціатив та пошуків, виявлення потреби у реформуванні та оновленні змісту, форм та методів виховної роботи, що дасть надію руху у позитивному напрямку, під час розробки, планування та реалізації виховної системи використовувався педагогічний досвід та інноваційна діяльність інших навчальних закладів, праці видатних педагогів, психолого-педагогічна та інша література.