Євроклуб [37] |
Спорт [105] |
Загальні новини [613] |
День Народження [52] |
Конкурси, акції [92] |
Свята, події [222] |
Шкільні заходи [223] |
Відеоматеріали [47] |
1 вересня - День знань [16] |
Останній дзвінок [17] |
Новорічні свята [14] |
Предметні тижні [25] |
Екскурсії [6] |
15:18 Вісті з уроків | |
В ході уроку учні мали можливість ознайомитися з особливостями будови та процесів життєдіяльності птахів, розкрити пристосування до польоту у системах органів; розвивати уміння порівнювати біологічні особливості птахів із тваринами, що вже вивчили; уміння спостерігати, логічно мислити, бути уважними та виховувати бережливе ставлення до птахів, що мешкають поруч із людиною та птахів у дикій природі. Урок супроводжувався комп’ютерною презентацією, яка дала можливість детально ознайомити школярів з особливостями життєдіяльності птахів, звернути увагу на особливості будови різних видів пір’я, розкрити значення медико-генетичного консультування, поглибити та закріпити знання про птахів. Учні та присутні учителі отримали масу задоволення від показового уроку. Протягом цікавої уявної подорожі присутні мали можливість побувати на станціях – «Вікіпедія», «Географічна», «Біологічна», «Дослідницька» та «Літературна», де обирали правильні твердження, висловлювали свої асоціації щодо поняття «птахи», порівнювали будову птахів і плазунів, називали риси пристосованості до польоту, згадали легенду про Ікара та Дедала (красива легенда про мрію людини літати). На уроці панувала атмосфера доброзичливості, взаєморозуміння та співпраці. Завдяки цьому урок вийшов змістовним, цікавим та результативним.
| |
|
Всього коментарів: 0 | |