Євроклуб «Меридіан» в Придніпровській загальноосвітній школі І-ІП ст. Нікопольського району Дніпропетровської області створено за поданням ініціативної групи вчителів та учнів (наказ від 30.03.2011р за № ). Метою створення Євроклубу в школі було бажання колективу школи, учнів сприяти процесам європейської інтеграції в Україні та інформувати дітей та молодь про Європейський Союз, а також бажання учнів обмінюватись інформацією про традиції, історію, культуру своєї країни та країн членів Європейського Союзу, встановлення тісних зв'язків між молодіжними організаціями. На засіданні Євроклубу визначено символіку клубу (назву, емблему), а також основні напрямки діяльності Шкільного Євроклубу "Меридіан ". Шкільний європейський клуб – це форма співпраці вчителів і учнів, яка охоплює різноманітні сфери і спрямована на поглиблення їх знань про Європу, європейську інтеграцію країн, історію, географію, культуру, мистецтво, науку.
Головною метою діяльності є знайомство з Євросоюзом і з Європою в цілому.
Усі клуби мають спільну мету: формування почуття європейської єдності через поширення знань про Європу, адже ми – європейці; підготовка молоді до життя та праці в об’єднаній Європі, ознайомлення з життям людей в інших країнах, культурою, мовою, знайомство з новими людьми, обмін досвідом; інформування про інтеграційні процеси в Європі, засади функціонування Євросоюзу і Ради Європи; підвищення інтелектуального рівня учнів, покращення знань, відкриття для себе нового, цікавого, „європейського” бачення світу; заохочення до вивчення іноземних мов; налагодження контактів з іншими європейськими клубами за кордоном; формування нового покоління європейців; виховання молодих лідерів, формування молодої еліти. Розвиток співпраці між молоддю Європи.
Знайомство молоді з процесами розширення Євросоюзу. Пізнання Європи, європейської території, починаючи від рідного краю.Вивчення звичаїв і традицій народів Європи.
Напрямки діяльності Шкільного європейського клубу: проведення дебатів на європейські теми; інформування шкільної і місцевої спільноти (стінгазета, листівки, шкільний бюлетень присвячений європейській тематиці); збірка досягнень клубу і відкриття власної Інтернет сторінки.
Головною метою діяльності є знайомство з Євросоюзом і з Європою в цілому.
Усі клуби мають спільну мету: формування почуття європейської єдності через поширення знань про Європу, адже ми – європейці; підготовка молоді до життя та праці в об’єднаній Європі, ознайомлення з життям людей в інших країнах, культурою, мовою, знайомство з новими людьми, обмін досвідом; інформування про інтеграційні процеси в Європі, засади функціонування Євросоюзу і Ради Європи; підвищення інтелектуального рівня учнів, покращення знань, відкриття для себе нового, цікавого, „європейського” бачення світу; заохочення до вивчення іноземних мов; налагодження контактів з іншими європейськими клубами за кордоном; формування нового покоління європейців; виховання молодих лідерів, формування молодої еліти. Розвиток співпраці між молоддю Європи.
Знайомство молоді з процесами розширення Євросоюзу. Пізнання Європи, європейської території, починаючи від рідного краю.Вивчення звичаїв і традицій народів Європи.
Напрямки діяльності Шкільного європейського клубу: проведення дебатів на європейські теми; інформування шкільної і місцевої спільноти (стінгазета, листівки, шкільний бюлетень присвячений європейській тематиці); збірка досягнень клубу і відкриття власної Інтернет сторінки.
Діяльність в школі полягає у: підготовці альбомів і виставок на європейську тематику; організації конкурсів з відомостями про Європу і Євросоюз; святкуванні Дня Європи і Днів окремих європейських країн, а також проведення „європейських дискотек і маскарадів”; організація виставок, презентацій , вечорів європейської поезії ; проведення наукових конференцій і дебатів; підготовка європейської полички у шкільній бібліотеці, а також підготовка тематичних альбомів із зібраною інформацією; проведенні членами європейського клубу лекцій для учнів власної школи; проведенні заходів в межах учнівського самоврядування – наданні учням можливості самостійно проводити різноманітні заходи, як в школі так і поза нею, а саме лекції з європейської тематики, презентації клубу і розповідь про його досягнення гостям клубу.
Позашкільна діяльність полягає у: пошуку груп підтримки в місцевому середовищі, державних установах та інших організаціях, пошук партнерів і спонсорів серед влади, організацій і місцевих бізнесових кіл; співпраці з засобами масової інформації; участі в презентаціях на європейські теми, лекції на теми Євросоюзу для учнів інших шкіл; зв’язку з європейськими партнерами (обмін інформацією, досвідом, організації поїздок, зустрічей та спільних вечорів);
проведенні конкурсів і олімпіад на європейську тематику. Участь в Шкільному європейському клубі. Що це дає учню: цікаві знання; нові знайомства;
багато друзів; захоплюючі подорожі; перспективи на майбутнє; розвиток і самореалізація; втілення мрій і бажань; пізнання і відкриття нових ідей;
знайомство з країнами ЄС.
Позашкільна діяльність полягає у: пошуку груп підтримки в місцевому середовищі, державних установах та інших організаціях, пошук партнерів і спонсорів серед влади, організацій і місцевих бізнесових кіл; співпраці з засобами масової інформації; участі в презентаціях на європейські теми, лекції на теми Євросоюзу для учнів інших шкіл; зв’язку з європейськими партнерами (обмін інформацією, досвідом, організації поїздок, зустрічей та спільних вечорів);
проведенні конкурсів і олімпіад на європейську тематику. Участь в Шкільному європейському клубі. Що це дає учню: цікаві знання; нові знайомства;
багато друзів; захоплюючі подорожі; перспективи на майбутнє; розвиток і самореалізація; втілення мрій і бажань; пізнання і відкриття нових ідей;
знайомство з країнами ЄС.
Що це дає батькам: залучення батьків до шкільної діяльності; зайнятість їх дитини; залучення до творчої діяльності; розширення кругозору; поглиблення зацікавленості з даного предмету; поінформованість про Євросоюз у цікавій формі; подальший ріст, вибір майбутньої професії їх дітей.
Що це дає вчителю: реалізація власних задумів; збільшення досвіду роботи у позашкільній діяльності; нові знайомства; співпраця з колегами з-за кордону; обмін знаннями; здобуття авторитету серед своїх колег у школі.
Що це дає школі: підняття престижу школи; співробітництво з іншими школами за кордоном; професійний ріст вчителів, задіяних в шкільних євроклубах;
нові форми роботи з учнями.
Що це дає вчителю: реалізація власних задумів; збільшення досвіду роботи у позашкільній діяльності; нові знайомства; співпраця з колегами з-за кордону; обмін знаннями; здобуття авторитету серед своїх колег у школі.
Що це дає школі: підняття престижу школи; співробітництво з іншими школами за кордоном; професійний ріст вчителів, задіяних в шкільних євроклубах;
нові форми роботи з учнями.