Субота, 28.12.2024, 13:55
Головна Реєстрація RSS
Вітаю Вас, Гость
Меню сайту
Хто тут?
Онлайн всього: 3
Гостей: 3
Користувачів: 0
Пошук
наш банер
Польський ліцей
Сьогодні
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
дещо корисне
Головна » 2010 » Вересень » 20 » Психолого-педагогічний консиліум
15:00
Психолого-педагогічний консиліум


 
Виступ заступника директора знавчальної роботи Смірнової Н.М.
Ви ворожили на картах листви?
Різні листочки - це карточні масті,
Обов'язково чекайте на щастя,
В травні побачимо, що ми змогли!

Вчительське щастя - учні розумні,
Очі допитливі та дружний клас.
Як домогтися? Бо всі ж діти різні.
Як зберегти, що досягли до нас?

Станьте ж бажаними ви та любимими,
І толерантними, і терпеливими,
Авторитетними, мудрими, сильними -
Душею своєю будьте красивими!

І тоді, як нагороду, учні будуть вас чекати,
Тільки треба нам для цього гарненько попрацювати!

Учні початкової школи написали складені ними вірші  присвячені вчителю.


УЧИТЕЛЬ
ДОБРИЙ, МУДРИЙ
НАВЧАЄ, ВИХОВУЄ, ЛЮБИТЬ
УЧИТЬ І ВИХОВУЄ ВСІХ НАС
МІЙ ДРУГ

УЧИТЕЛЬ
ЛЮБИМИЙ, ЦІКАВИЙ
РОЗПОВІДАЄ, ОПИТУЄ,ПОВЧАЄ
ЗАВЖДИ ВИПРАВЛЯЄ НАШІ ПОМИЛКИ
МУДРІСТЬ

УЧИТЕЛЬ
РОЗУМНИЙ,ЧЕСНИЙ
ПИШЕ, ЧИТАЄ, РАХУЄ
РАДІЄ УСПІХАМ, ПЕРЕЖИВАЄ НЕВДАЧАМ
НАЙКРАЩА ЛЮДИНА У СВІТІ!

  Так уявляє собі вчителя учень початкової школи. А що для нас значить слово «п'ятикласник»?

Використовується стратегія «мозковий штурм».

 Учні 5-х класів різні. У них виникає багато проблем. А чи є вони у нас, учителів? Перевірити себе допоможе тест-опитувач для вивчення готовності вчителя до роботи із 5-м класом.

Учителі пишуть відповіді на тест, після чого зачитуються правильні відповіді й кожний перевіряє себе сам.
 У всіх 5-х класах завершено психологічне тестування та діагностику. Про рівень адаптації п'ятикласників до навчання повідомить психолог школи.
 Психолог Берестова А.В. детально доводить до присутніх стан справ у 5 класі.

ЗНР.  Як бачимо, у  5-х класі у тій чи іншій мірі є проблеми перехідного періоду. Основні з них викликані тим, що умови навчання в середній школі висувають більш високі вимоги до інтелектуального й особистісного розвитку дитини, рівня знань. Невідповідність вимог, які висуваються до результатів освіти, різниця у стилі спілкування з учнями вчителів початкової та середньої школи викликає в дітей дискомфорт, а звідсі й зниження рівня успішності.

Робота у групах буде націлена на розв'язання конкретних проблем у 5 класі.

Робота у групах. Живе спілкування класного керівника 5-го класу, класовода, який випустив цей клас, психолога та представника адміністрації школи дозволяє з усіх боків підійти до вирішення найважливіших питань адаптації до навчання.

ЗНР.  Проблеми обговорені у групах, знайдені шляхи їх вирішення. Дамо слово кожній групі.

Презентація захисту своїх шляхів вирішення проблем адаптації. Кожна група виносить на широкий загал свої міркування з існуючих питань. До обговорення залучаються всі групи.

Ведуча. На початку роботи ви отримали осінні листочки із сенканами дітей про вчителя. Я пропоную кожній групі на знак закінчення роботи скласти свій вірш про учня-п'ятикласника очами учня 5-го класу (поставити себе на місце учня). І група уявить себе відмінником, ІІ - учнем, який вчиться на достатньому рівні, ІІІ - проблемною дитиною.

Хто? П'ЯТИКЛАСНИК
Який? ..., ...
Що робить? ..., ... , ...
Речення? ...  ...  ...  ...
Синонім до першого слова ...


Заступник директора школи Смірнова Н.М.зробила висновки та підбила підсумок роботі психолого-педагогічного консиліуму.

 
Категорія: Шкільні заходи | Переглядів: 2558 | Додав: school | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]