Меню сайту
Фото
Категорії розділу
Євроклуб [37] |
Спорт [105] |
Загальні новини [613] |
День Народження [52] |
Конкурси, акції [92] |
Свята, події [222] |
Шкільні заходи [223] |
Відеоматеріали [47] |
1 вересня - День знань [16] |
Останній дзвінок [17] |
Новорічні свята [14] |
Предметні тижні [25] |
Екскурсії [6] |
Погода
Хто тут?
Онлайн всього: 3
Гостей: 3
Користувачів: 0
Головна » 2010 Вересень 20 » Психолого-педагогічний консиліум
15:00 Психолого-педагогічний консиліум | |
Виступ заступника директора знавчальної роботи Смірнової Н.М.
Ви ворожили на картах листви? Різні листочки - це карточні масті, Обов'язково чекайте на щастя, В травні побачимо, що ми змогли! Вчительське щастя - учні розумні, Очі допитливі та дружний клас. Як домогтися? Бо всі ж діти різні. Як зберегти, що досягли до нас? Станьте ж бажаними ви та любимими, І толерантними, і терпеливими, Авторитетними, мудрими, сильними - Душею своєю будьте красивими! І тоді, як нагороду, учні будуть вас чекати, Тільки треба нам для цього гарненько попрацювати! Учні початкової школи написали складені ними вірші присвячені вчителю. УЧИТЕЛЬ ДОБРИЙ, МУДРИЙ НАВЧАЄ, ВИХОВУЄ, ЛЮБИТЬ УЧИТЬ І ВИХОВУЄ ВСІХ НАС МІЙ ДРУГ УЧИТЕЛЬ ЛЮБИМИЙ, ЦІКАВИЙ РОЗПОВІДАЄ, ОПИТУЄ,ПОВЧАЄ ЗАВЖДИ ВИПРАВЛЯЄ НАШІ ПОМИЛКИ МУДРІСТЬ УЧИТЕЛЬ РОЗУМНИЙ,ЧЕСНИЙ ПИШЕ, ЧИТАЄ, РАХУЄ РАДІЄ УСПІХАМ, ПЕРЕЖИВАЄ НЕВДАЧАМ НАЙКРАЩА ЛЮДИНА У СВІТІ! Так уявляє собі вчителя учень початкової школи. А що для нас значить слово «п'ятикласник»? Використовується стратегія «мозковий штурм». Учні 5-х класів різні. У них виникає багато проблем. А чи є вони у нас, учителів? Перевірити себе допоможе тест-опитувач для вивчення готовності вчителя до роботи із 5-м класом. Учителі пишуть відповіді на тест, після чого зачитуються правильні відповіді й кожний перевіряє себе сам. У всіх 5-х класах завершено психологічне тестування та діагностику. Про рівень адаптації п'ятикласників до навчання повідомить психолог школи. Психолог Берестова А.В. детально доводить до присутніх стан справ у 5 класі. ЗНР. Як бачимо, у 5-х класі у тій чи іншій мірі є проблеми перехідного періоду. Основні з них викликані тим, що умови навчання в середній школі висувають більш високі вимоги до інтелектуального й особистісного розвитку дитини, рівня знань. Невідповідність вимог, які висуваються до результатів освіти, різниця у стилі спілкування з учнями вчителів початкової та середньої школи викликає в дітей дискомфорт, а звідсі й зниження рівня успішності. Робота у групах буде націлена на розв'язання конкретних проблем у 5 класі. Робота у групах. Живе спілкування класного керівника 5-го класу, класовода, який випустив цей клас, психолога та представника адміністрації школи дозволяє з усіх боків підійти до вирішення найважливіших питань адаптації до навчання. ЗНР. Проблеми обговорені у групах, знайдені шляхи їх вирішення. Дамо слово кожній групі. Презентація захисту своїх шляхів вирішення проблем адаптації. Кожна група виносить на широкий загал свої міркування з існуючих питань. До обговорення залучаються всі групи. Ведуча. На початку роботи ви отримали осінні листочки із сенканами дітей про вчителя. Я пропоную кожній групі на знак закінчення роботи скласти свій вірш про учня-п'ятикласника очами учня 5-го класу (поставити себе на місце учня). І група уявить себе відмінником, ІІ - учнем, який вчиться на достатньому рівні, ІІІ - проблемною дитиною. Хто? П'ЯТИКЛАСНИК Який? ..., ... Що робить? ..., ... , ... Речення? ... ... ... ... Синонім до першого слова ... Заступник директора школи Смірнова Н.М.зробила висновки та підбила підсумок роботі психолого-педагогічного консиліуму. | |
|
Всього коментарів: 0 | |