Головна »
2011 » Квітень » 6 »
|
Заступник директора з НР Н.М.Смірнова у своєму виступі проаналізувала роботу вчителів-предметників. Оскільки основний вплив на розвиток обдарованості учнів належить учителеві.
«Учитель сучасної школи, – підкреслила Н.М.Смірнова – має бути фахівцем високого рівня. Він повинен вміти розвивати здібності учнів, які потім будуть необхідні для продовження навчання.
А заступник директора з ВР Л.І.Музика , проаналізувавши виховну роботу класних керівників зазначила:
«Таланти та здібності самі по собі виявляються не часто, їх треба вчасно помічати та розвивати, аби потім не було пізно.»
Кожний учитель мав змогу поділитися своїми формами та методами роботи з обдарованими дітьми.
Ми дійшли висновку: щоб розвинути творчі здібності учнів, важливо враховувати мотиви, якими він керується опановуючи науки. Серед них – пізнавальний інтерес, любов до предмета, творче прагнення, бажання вчителя виявити в учня дух творчого пошуку і змагання.
Великий філософ-мислитель Сковорода сказав: – «Не вчи камінь котитися, просто прийми перешкоду і він сам покотиться…» Саме в цих словах криється основа великого мистецтва формування і розвитку особистості.
|
Категорія: Загальні новини |
Переглядів: 587 |
Додав: cmirnova
| Рейтинг: 0.0/0 |
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[
Реєстрація |
Вхід ]